2011. január 30., vasárnap

JÁTÉK Gudrun Sjödennel


Ígértem, hogy a SZÍNEK sorozat végén meglepetéssel készülök.
Hát íme; jön a JÁTÉK:)
Gudrun Sjödent szeretném bemutatni az elkövetkező héten. Ő egy svéd idős hölgy, több mint 30 éve tervez textileket, lakberendezési cikkeket, ruhákat. Én körülbelül 1997 óta kísérem figyelemmel pályafutását.
Nagyon inspiráló ahogy színeket használja. Fantasztikus mintákat tervez, bátran használja a színeket, gyönyörűvé téve textiljeivel az enteriőröket. Ha inspirációra vágyom, elég fellapozni egy-egy újságját az archívumomból.


Ezekhez az újságokhoz már nem lehet hozzájutni, ezért arra gondoltam,
hogy a JÁTÉK keretén belül felajánlok a nyertesnek egy újságot Gudruntól az archívumomból:)
Mivel mindegyik kedves számomra, nehezen választanám ki, melyiket adjam:)
Ezért úgy döntöttem, hogy
TE választhatod ki az újságok közül, a nyereményedet!
Ezt úgy teheted meg, hogy egy héten keresztül figyeled a blogot, mert minden nap egy-egy újságból fogok pár jellemző oldalt bemutatni.





Szeretnél játszani? Akkor



  • Légy követője a "Szebb otthon"-nak itt a blogon
  • Légy a "Szebb otthon" ismerőse (Like-olója) a  facebookon  
  • Oszd meg a JÁTÉKról a hírt
  • Like-old a hírt


A játék egy hétig, azaz február 6. vasárnap este 8 óráig tart:)





Jó JÁTÉKot mindenkinek!




8 megjegyzés:

  1. Vagyok! Olvaslak! lájkollak! És mellesleg anyagfüggő vagyok! :)

    VálaszTörlés
  2. köszönöm:) ezt a gyorsaságot!:)

    VálaszTörlés
  3. Játszanék én is. Ha minden jól ment, akkor FB is ment a lájk, sajna ahhoz nem értek olyan nagyon.

    VálaszTörlés
  4. De jó!!!! : ) Nagyon szeretném...!!! Itt a blogon mint 3Gracia vagyok a követőd, a többi feltételnek is megpróbáltam megfelelni, de a facebook nem az én világom, remélem, azért sikerült, mert nagyon szeretnék játszani!!!!! : )

    VálaszTörlés
  5. Ó, ez érdekes, jöttem játszani, nem ismerem a hölgyet, de köszi az infót, megnézegetem.
    Sajnos facebookon nem vagyok, de gondolom elég itt a követés, ha nem akkor így jártam.

    VálaszTörlés
  6. Szia Judit! A facebookra nagyon egyszerű regisztrálni, megadom a linket, itt megnézheted: http://facebookmagyarul.blogter.hu/410747/facebook_regisztracio
    ha megvagy, itt az oldalon ráklikkelsz a kis kézre a facebook szebbotthon logó alatt, és kész is:) sok sikert!, és köszönöm, hogy rendszeres olvasóm lettél:))

    VálaszTörlés
  7. Tényleg nagyon szép dolgokat készít Gudrun, remélem egy lépést sem hagytam ki:-)

    VálaszTörlés
  8. Szia Móni,

    Megkaptam a FB üzeneted és követlek is már egy ideje.
    Pussz,
    Ramimami-L.Ramóna

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...