2011. február 17., csütörtök

Fűszerraktárból otthon..


Az impozáns épület, natúr tégla falakkal, boltíves nyílásokkal..



A belső udvarból látszik igazán az emeleti ráépítés.
Érdekesen mutat a stíluskeveredés kívülről..


Az alsó szint alaprajza..


Nappali; a kanapék,
mintha egy belső térbe hívogatnának bennünket..


a konyhabútor, csakis modern minimal stílusban..


közlekedő; érdekes, ahogy a lépcsőfokok díszítőelemként
jelennek meg a fal innenső oldalán,azért a teret
mégis csak a csillár és szemben a narancs fotel dobja fel..


pihenő? ekkora lámpa mellett..


az emeleten;
a fürdőkádat csak a függönyök választják el..

képek forrása itt

maga a fürdő..



Tetszett?
Te milyenre építetted volna át az épület belsejét?



3 megjegyzés:

  1. A kérdés jó volt Móni, mert amikor megláttam az épületet az első képen kívülről, már alig vártam, hogy belülről is megnézhessem, és megmondom csalódás volt, mert a minimálon belül is ez már nagyon minimál... Én egy nagy kavalkádot tudnék elképzelni, nagy kényelmes fotelekkel és kanapéval, nagy, mintás textilekkel, natúr fa bútorokkal...

    VálaszTörlés
  2. Köszi Gabi, tényleg ezért kérdeztem:)

    VálaszTörlés
  3. A Dekon szoktam látni hasonló épületeket, amik más célra épültek, s végén lakások lettek. Főleg franciáknál nagyon tetszett a néha zsúfolt, de nagyon meleg lakásbelső. Én is ezt hiányolom. A minimált amúgy sem szeretem, nekem egy lakásban melegség kell.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...